Gezocht: unieke, innovatieve en historische blogs

Dat moet nu eens gedaan zijn met al die clichés, vond de Amerikaanse copywriter Jake Lauer en hij schreef er een blog over: de woorden die té vaak worden gebruikt in blogs. Al kan je de zaak helemaal opentrekken en de actieradius verbreden tot pakweg journalistiek, persberichten en bedrijfsinformatie in het algemeen. In een blog voor Likeable Media - een social media agency uit New York - somt Jake Lauer de Verschrikkelijke Drie op: uniek, innovatief en historisch. "Het is niet zo dat deze woorden verboden, zijn," vindt Jake Lauer. "Ze zijn niet zomaar populair. Maar om het beste uit je taal te halen is het goed dat je beseft dat je ze niet te vaak mag gebruiken."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]