Gezocht: unieke, innovatieve en historische blogs

Dat moet nu eens gedaan zijn met al die clichés, vond de Amerikaanse copywriter Jake Lauer en hij schreef er een blog over: de woorden die té vaak worden gebruikt in blogs. Al kan je de zaak helemaal opentrekken en de actieradius verbreden tot pakweg journalistiek, persberichten en bedrijfsinformatie in het algemeen. In een blog voor Likeable Media - een social media agency uit New York - somt Jake Lauer de Verschrikkelijke Drie op: uniek, innovatief en historisch. "Het is niet zo dat deze woorden verboden, zijn," vindt Jake Lauer. "Ze zijn niet zomaar populair. Maar om het beste uit je taal te halen is het goed dat je beseft dat je ze niet te vaak mag gebruiken."
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]