Dat moet nu eens gedaan zijn met al die clichés, vond de Amerikaanse copywriter Jake Lauer en hij schreef er een blog over: de woorden die té vaak worden gebruikt in blogs. Al kan je de zaak helemaal opentrekken en de actieradius verbreden tot pakweg journalistiek, persberichten en bedrijfsinformatie in het algemeen. In een blog voor Likeable Media - een social media agency uit New York - somt Jake Lauer de Verschrikkelijke Drie op: uniek, innovatief en historisch. "Het is niet zo dat deze woorden verboden, zijn," vindt Jake Lauer. "Ze zijn niet zomaar populair. Maar om het beste uit je taal te halen is het goed dat je beseft dat je ze niet te vaak mag gebruiken."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]