WFA (World Federation of Advertisers) heeft aangekondigd dat de volgende Global Marketer Week van 22 mei tot 25 januari 2018 in Tokio zal plaatsvinden, in samenwerking met de Japan Advertisers Association (JAA). Japan is 's werelds derde grootste advertentiemarkt, gekenmerkt door digitale innovatie, een zeer geavanceerd gebruik van mobiel en heeft een unieke cultuur van interactie tussen mensen en merken. De Global Marketer Conference zal professionals uit de industrie samenbrengen, die hun strategieën voor groei in dit snel veranderende, digitale tijdperk zullen delen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]