Terwijl de hele wereld leeft op het ritme van het WK, slaat Golden Palace Casino & Sports een andere weg in. Het bedrijf lanceert een nationale campagne op de radio en billboards om casinospelen te promoten, in het bijzonder roulette. Een actie met een knipoog naar de Duivels.
Deze multichannel campagne van Golden Palace Casino werd opgezet in samenwerking met het Brusselse bureau L!elens. De campagne wordt minstens drie weken op de radio uitgezonden op Nostalgie Vlaanderen, TopRadio, Nostalgie Belgique, Radio Contact; maar ook in Frankrijk op Chérie FM en NRJ Lille et Villeneuve d’Ascq.
In ons land zullen er 2500 bushokjes bekleed worden in de kleuren van Golden Palace Casino. Zo breidt de campagne uit en vergroot de impact van de boodschap. Golden Palace Casino & Sport gaat tijdens het Wereldkampioenschap in Rusland nog een stapje verder. De visie op communicatie, die het bedrijf van de andere spelers in kansspelen onderscheidt, en de wens om acties “op maat” te realiseren, zorgen ervoor dat de onderneming tijdens het WK samenwerkt met BEL RTL. Walter Baseggio, voormalige international en ambassadeur van de Golden Palace Casino’s, maakt elke dag exclusieve pronostieken bekend op de radio (om 6u45 en 13u) tijdens de rubriek « pronogoal ».
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]