Op 31 maart 2022 werden de laureaten van de door het retailvakblad Gondola georganiseerde Personality of the Year Awards bekendgemaakt.
Een ding is zeker: de vakjury hield absoluut geen rekening met persoonlijke sympathieën maar baseerde haar oordeel op een aantal criteria die vooraf vastgesteld werden. Zo ging het absoluut niet over de activiteiten of de resultaten van de bedrijven waarin de leidinggevenden in kwestie actief zijn maar om hun persoonlijke managerskwaliteiten. Er werd onder meer het grootste belang gehecht aan het feit of ze hun collega’s en concullega’s wisten te inspireren. En ook of ze met hun professionele kwaliteiten niet alleen de belangen van hun eigen bedrijf wisten te behartigen maar als voorbeeld fungeerden voor de hele sector. Een ander belangrijk criterium was of ze met hun gedrevenheid erin geslaagd waren om verandering en innovatie in hun vakgebied aan te jagen. Uiteraard kwamen ook hun recepten om te overleven ondanks de moeilijke situatie tijdens de pandemie ten berde.
De winnaars:
Retail Personality of the Year 2021-2022: Hilde Decadt (Carrefour)
Brand personality of the year 2021-2022: Michel Mersch (Nestlé)
Rebel / Waver Maker of the year: Stephane Ronse (Foodbag / Rayon)
Foto © Gondola
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]