Goodiebox presenteert de Non-Apology-campagne

Crea / News

Goodiebox liet een onafhankelijk onderzoek1 uitvoeren naar de mate waarin vrouwen zich schuldig voelen. Het resultaat is schokkend: 83 procent van alle vrouwen worstelt nog regelmatig met schuldgevoelens in alledaagse situaties. Ze heroverwegen en bagatelliseren bijna elk aspect van hun manier van leven. Of ze nu te assertief zijn of te aardig, geen tijd hebben voor vrienden, make-up dragen of geen make-up dragen – de maatschappij heeft hen het gevoel gegeven dat alles wat ze doen fout is. Met de lancering van de Non-Apology-campagne wil Goodiebox een einde te maken aan deze nodeloze schuldgevoelens. Ze willen het recht van vrouwen terugnemen om te zijn wie ze willen zijn en ze in staat stellen om hun eigen geluk na te streven. De campagnevideo is gemaakt in samenwerking met Goodiebox-leden, waarin hen gevraagd wordt om te delen waar zij zich schuldig over voelen. In de video komen veel individuele, maar herkenbare schuldgevoelens naar voren – waaronder de stigmatisering van het lichaam en de strijd van vrouwen om te voldoen aan de rolverwachtingen van de maatschappij, maar ook het eeuwige gevoel van ‘niet goed genoeg zijn’.

Met bijna 150.000 leden is Goodiebox een van de grootste merken binnen de box-abonnementen. Goodiebox biedt een maandelijkse box met beautyproducten en moedigt leden aan om wat welverdiende tijd voor zichzelf te nemen zonder schuldgevoelens. Momenteel zijn ze actief in 9 markten in Europa (Denemarken, Zweden, Noorwegen, Duitsland, Finland, Nederland, Zwitserland, België en Oostenrijk) en hebben ze de ambitie om uit te breiden naar andere landen.

https://www.instagram.com/tv/CUXHi3xorqF/