Goodman, een op de beurs van Sydney genoteerde internationale groep, is een expert in logistiek vastgoed, en stelt duurzame ontwikkeling centraal in zijn strategie. De Europese businesshub vertrouwde de organisatie en communicatie van al haar duurzame activiteiten toe aan Good Morning. Zo is GreenSpace+ geboren. Een diepgaande strategische analyse van de groene initiatieven van Goodman en zijn concurrenten heeft Good Morning ervan overtuigd dat Goodman niet aan greenwashing doet, wat in de industrie wel het geval kan zijn.
Op een eerlijke en bescheiden wijze verzamelt en presenteert GreenSpace+ alle huidige en toekomstige acties van de Australische groep. Deze activiteiten zijn gebaseerd op een actief engagement, op 6 pijlers: Energie, circulariteit, CO2-compensatie, braakliggende industrieterreinen, biodiversiteit en welzijn. Een B2B-campagne zal zorgen voor de naamsbekendheid van GreenSpace +, voornamelijk op LinkedIn en zal alle inspanningen van Goodman benadrukken om deze sector verdienstelijk te maken.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]