Grand Prix Content Marketing Awards voor The Fat lady

The Fat Lady werd bekroond met twee Grand Prix Content Marketing Awards. De decembereditie van NT Magazine, het tijdschrift van ACV Openbare Diensten, viel in de prijzen voor beste cover en beste fotografie. Hiermee kaapte The Fat Lady dit jaar al zes prijzen weg voor haar contentmarketingprestaties.
De cover van NT Magazine speelt elke keer in op een actuele discussie, waarbij telkens de protagonist opgevoerd wordt. In dit geval politica Gwendolyn Rutten, die haar standpunt komt verdedigen over het al dan niet belasten van de extra inkomsten van gepensioneerden, een discussie die op dat moment hoog oplaaide. Bij deze cover maakte The Fat Lady politica Gwendolyn Rutten ettelijke jaren ouder naar aanleiding van de discussie ‘Is onbeperkt bijverdienen na 65 jaar een goede zaak?’. Een liberaal kopstuk op de cover? Best ruimdenkend voor een christelijke vakbond. De Grand Prix Content Marketing Awards worden jaarlijks uitgereikt aan de beste contentmarketing cases en producties in Nederland en België.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]