D’Ieteren Auto kondigt de komst aan van Greet De Bondt, voormalig eCommerce commercial manager bij Delhaize. Haar taak bestaat erin het online aanbod en de online ervaring van het eCommerce-platform van D'Ieteren Auto uit te breiden en te versterken. Dit werd in het kader van het Autosalon 2020 uitgebreid naar alle merken voor het brede publiek (Volkswagen, Audi, Škoda, Seat) en biedt een 100 procent online end-to-end oplossing (selectie, aankoop en betaling). Het platform is het grootste voor de verkoop van nieuwe stockvoertuigen op de Belgische markt en werd ontwikkeld binnen D’Ieteren Auto. José Fernandez, chief customer experience, marketing & digital officer: “De komst van Greet betekent een nieuwe fase in de evolutie van onze digitale strategie binnen D’Ieteren Auto. Het is de bedoeling onze expertise op het vlak van ‘geconnecteerde verkoop’ te vergroten. Greet kan bouwen op een opmerkelijk parcours en de ervaring verworven bij Accenture en Delhaize, die we kunnen aanwenden voor de groei van ons online aanbod waarbij de nadruk ligt op customer experience en data."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]