Greg Pin gaat aan de slag bij Havas Brussels als head of digital production en user experience designer. Dit toont de ambitie van Havas om de meaningfulness van brand experiences te versterken. Storytelling en storydoing moeten voldoen aan de verwachtingen van de hedendaagse consumenten, maar die willen ze ook beleven via intuïtieve, weldoordachte en rimpelloze interfaces. Zijn persoonlijke uitdaging wordt om ze visueel aantrekkelijk te maken.
Greg Pin komt van bij AIR, waar hij 6 jaar lang head of digital production was (met meermaals bekroonde producties zoals ‘Call Brussels’, ‘Louise's Phone’, ‘Live Harvest’…). Hij was ook 6 jaar lead motion graphic designer bij McCann Brussels en 5 jaar bij Chalk Media in Vancouver.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]