In Frankrijk pakt IKEA een nieuwe maar ietwat nostalgische campagne uit de doos: een mama ziet haar zoon nog altijd als een jongetje terwijl ze hem helpt een nieuwe keuken te kiezen. Daarmee wil het Zweedse meubelmerk beklemtonen dat de prijzen het hele jaar dezelfde blijven.
Buzzman tekent voor de spot, die zowel op televisie als internet loopt in versies van 30 en 45 seconden.
Credits :
Director : Didier Barcelo
Production : Henry
Sound Production : Schmooze
Artistic Director: Philippe Boucheron
Copywriter: Patrice Lucet
Account Managers : Liliane Richard, Émilie Pellicer
Head of TV Production : Vanessa Barbel
Strategic Planner: Clément Scherrer
TV Production : Katya Violi
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]