Growth Inc. verwelkomt vier nieuwe talenten

Growth Inc. voegt vier nieuwe talenten toe aan het al uitbreidende team. Het strategisch communicatie- en public affairs bureau verwelkomt Jeremi Van den Berghe als senior consultant, Astrid Saerens als consultant, Hendrik Casaer als associate en Sanja Prerad als marketing officer.
Jeremi Van den Berghe deed ervaring op in zowel de private als de publieke sector. Met een achtergrond als financieel beleidsadviseur op zowel regionaal als federaal niveau, heeft Van den Berghe een diepgaand begrip ontwikkeld van strategische communicatie en beleidsanalyse. Bovendien heeft hij waardevolle ervaring opgedaan als salesmanager bij Soudal NV, waardoor hij een duidelijk perspectief heeft op de sector en waardevolle relaties heeft opgebouwd.
Hendrik Casaer, recent afgestudeerd als Master in EU-Studies aan de Universiteit Gent, voegt zich bij Growth Inc. als associate. Tijdens zijn academische carrière behaalde Casaer ook een bachelor in Geschiedenis aan dezelfde universiteit. Tijdens zijn master in EU-studies volgde hij een politieke stage van twee maanden op de studiedienst van Vooruit in Brussel. Daarnaast schreef Hendrik Casaer een masterproef over de nexus tussen het Europees mededingingsbeleid en industrieel beleid in het licht van het afbrokkelende wereldwijde vrijhandelsparadigma.
Sanja Prerad versterkt het team als marketing officer. Met een solide academische achtergrond, waaronder een bachelor in Marketing, een bachelor in Communicatie en een master in Management met een specialisatie in International Marketing Strategies, brengt Prerad kennis en expertise naar het team. Haar rol richt zich voornamelijk op het optimaliseren van interne marketingstrategieën en visuele aspecten.
Astrid Saerens brengt kennis van taal en communicatie mee naar het team met een achtergrond in Meertalige Communicatie, waarin ze in 2020 afstudeerde als Master in Nederlands, Frans en Arabisch. Haar carrière begon enkele jaren geleden bij DPG Media, waar ze begon als contentcoördinator en vervolgens groeide naar de rol van nieuwsanalist voor de redacties van HLN.be. Die ervaring heeft haar vaardigheden op het gebied van contentcreatie, strategie en analyse versterkt.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]