GRP eindigt in schoonheid met CIM-Ochtend

Eerder brachten we al het nieuws dat de GRP van naam verandert. De GRP, die sinds 1987 bestaat en tot doel heeft 'empowering media people', vormt zich op 16 november namelijk om tot ComPass. Op donderdag 16 november zal dus ook de laatste CIM-Ochtend plaatsvinden onder de vlag van de GRP.
Deze ochtend is de ideale manier om updated te zijn met de CIM bereiksstudies. Tijdens deze voormiddag overlopen de voorzitters van de Strategische en/of Technische commissies de lopende zaken en kan u ontdekken wat er nog in de pipeline zit. Het gedetailleerde programma is binnenkort beschikbaar. Inschrijven kan alvast via de website.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]