GRP focust op media en advertising

GRP organiseert dit najaar haar Autumn 2017 Media School, onderverdeeld in drie opleiding op het vlak van media en advertising.
Media Essentials is een basiscursus die een globaal én actueel overzicht geeft van de media in België, traditioneel zowel als digitaal. De definities, betekenis en het gebruik van alle media begrippen worden uitgelegd en toegepast in oefeningen. Van alle media wordt een overzicht gegeven van het Belgische landschap en welke rol het medium kan spelen in advertising: wat zijn de mogelijkheden, sterkte en zwakte, de impact en de planning in de praktijk.
Mediabytes is een overzicht van alle digitale kanalen, met de mogelijkheden die ze bieden in advertising. Het doel is om de techniciteit van alle specialisaties te begrijpen, zonder evenwel het overzicht te verliezen. Digitaal jargon, het meten, data, analysics en programmatic komen aan bod. De reeks sluit af met een praktijksessie rond digitale touchpoint planning.
Starters Digital Kit is een speed update van het Belgische digitale media landschap dat in het bijzonder geschikt is voor starters. De taal van de digitale wereld, jargon en metrics, en de markt in de praktijk: de spelers, het aanbod en de aankoopsystemen. In samenwerking met de DMA (Digital Media Association) en in overleg met de UMA.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]