In tijden van gesloten campussen en een lamgelegd studentenleven bereikt Guidooh de studenten thuis. Niet alleen door maximaal in te zetten op digitale media, maar ook door Guido Magazine voor één keer virusvrij te bezorgen per post.
Zolang iedereen thuisblijft staan de ‘Out of Home’-media van Guidooh noodgedwongen on hold. ‘Students Stay Home’ dan maar? De digitale tools Guido.be en Guido op Facebook zijn geschikt om tot bij de studenten thuis te komen, want ze blijven digitaal verbonden en brengen meer tijd door dan ooit voor hun smartphone, pc en andere schermen. Klanten kunnen ook gebruikmaken van een bestand van 60.000 e-mailadressen waarmee kan worden getarget.
Maar Guidooh wil ook analoog stunten. Voor het eerst in de twintigjarige geschiedenis van Guido Magazine zullen de 60.000 exemplaren van het gratis tijdschrift niet worden verdeeld op de campussen, maar worden opgestuurd met de post. In juni ontvangen studenten de coronaspecial van Guido Magazine rechtstreeks in de brievenbus.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]