Guillaume Boutin chief consumer market officer Proximus

Bij Proximus wordt Guillaume Boutinals chief consumer market officer en lid van het executief comité. Vanaf begin september vervangt hij Phillip Vandervoort, die Proximus eind februari verlaten heeft om een nieuwe wending te geven aan zijn carrière.
Guillaume Boutin is sinds 2015 chief marketing officer bij de Groupe Canal+. Hij bezit een masterdiploma businessmanagement en een Executive MBA. In het begin van zijn loopbaan deed hij professionele ervaring op als strategisch consultant en als ondernemer waarna hij bij SFR aan de slag ging. Daar oefende hij achtereenvolgens de functies van director chairman office, CFO en chief marketing officer uit, tot hij in 2015 de overstap maakte naar Canal+.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


