Bij Proximus wordt Guillaume Boutinals chief consumer market officer en lid van het executief comité. Vanaf begin september vervangt hij Phillip Vandervoort, die Proximus eind februari verlaten heeft om een nieuwe wending te geven aan zijn carrière.
Guillaume Boutin is sinds 2015 chief marketing officer bij de Groupe Canal+. Hij bezit een masterdiploma businessmanagement en een Executive MBA. In het begin van zijn loopbaan deed hij professionele ervaring op als strategisch consultant en als ondernemer waarna hij bij SFR aan de slag ging. Daar oefende hij achtereenvolgens de functies van director chairman office, CFO en chief marketing officer uit, tot hij in 2015 de overstap maakte naar Canal+.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]