Vorige week introduceerde OPPAb, die de Belgische online professional publishers verenigt, het nieuwe merk Mobile Premium, de eerste premium private marketplace voor mobiele advertenties in België.
Gutzandglory ontwikkelde voor Mobile Premium de volledige merkstrategie, die zich onder meer vertaalt in de baseline ‘Impact within Reach’. Bovenop het strategische werk, stond Gutzandglory ook in voor de ontwikkeling van de brand identity: logo, huisstijl en website.
Om Mobile Premium te lanceren, creëerde Gutzandglory, naast het volledige digitale pakket (banners, social ads, e-mailing), ook een homepage take-over op mm.be. Daarnaast kregen de media agentschappen, reclamebureaus en adverteerders een DM die de belangrijkste benefit van Mobile Premium in de verf zet: alle Belgische premium content sites verenigd via 1 advertentieplatform. Vanaf deze week loopt er ook een printcampagne.
Mobile Premium is een première in Europa. Het is een krachtig platform met 2,3Mio UB’s per dag en een one-stop-shopping voor mobile native advertising.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]