Vorige week introduceerde OPPAb, die de Belgische online professional publishers verenigt, het nieuwe merk Mobile Premium, de eerste premium private marketplace voor mobiele advertenties in België.
Gutzandglory ontwikkelde voor Mobile Premium de volledige merkstrategie, die zich onder meer vertaalt in de baseline ‘Impact within Reach’. Bovenop het strategische werk, stond Gutzandglory ook in voor de ontwikkeling van de brand identity: logo, huisstijl en website.
Om Mobile Premium te lanceren, creëerde Gutzandglory, naast het volledige digitale pakket (banners, social ads, e-mailing), ook een homepage take-over op mm.be. Daarnaast kregen de media agentschappen, reclamebureaus en adverteerders een DM die de belangrijkste benefit van Mobile Premium in de verf zet: alle Belgische premium content sites verenigd via 1 advertentieplatform. Vanaf deze week loopt er ook een printcampagne.
Mobile Premium is een première in Europa. Het is een krachtig platform met 2,3Mio UB’s per dag en een one-stop-shopping voor mobile native advertising.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]