Twaalf parkeerplaatsen ingenomen door geplette autowrakken. Vorige week kreeg u dit te zien in de Volkstraat in Antwerpen. De installatie is het startschot voor de nieuwste campagne van cambio Vlaanderen: Cambio Crush, bedacht door Gutzandglory.
Eén cambio deelauto haalt twaalf particuliere wagens weg uit de stad. Om dit kracht bij te zetten, zocht cambio een aantal Antwerpenaren en deed hen het voorstel om hun wagen te laten crushen in ruil voor een cambio abonnement. De aanleiding voor deze campagne is de komst van de Lage Emissie Zone (LEZ) in Antwerpen vanaf 1 februari 2017. Vanaf dan mogen de meest vervuilende auto's de stad niet meer in. Voor iedereen die minder dan 10.000 km per jaar met z'n wagen rijdt, kan cambio dan een interessant alternatief bieden. Het volledige verhaal achter de twaalf wrakken wordt verteld via een online reportagefilmpje. Naast de ambient stunt wordt ook verder met PR en targetted social media ads traffic gegenereerd naar de actiesite.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]