Gutzandglory creëerde voor HOGENT een nieuwe radiocampagne. De radiocampagne is meteen ook de lancering van de nieuwe positionering van de Gentse hogeschool, waarbij de nieuwe baseline wordt voorgesteld: ‘Geef de wereld het beste van jezelf’.
In de eigenzinnige spot van een volle minuut herinnert een atypische stem (herken de blueslegende) toekomstige studenten er aan hoeveel ze doorheen de geschiedenis al van de wereld gekregen hebben en worden ze op een rebelse manier uitgedaagd om de dingen vanuit een ander perspectief te bekijken en actie te ondernemen.
De campagne loopt op MNM, Contact, NRJ en op Spotify.
Credits
Client: HOGENT
Client contact: Maaike Teirlinck, Jeroen Goossens
Agency: Gutzandglory
Account: Nico Cornelis
CD: Kris Lenaers
Creation: Philip Vandenberghe, Veerle Vandenbroucke
Radio Production Company: Raygun
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]