Gutzandglory daagt studenten uit voor HOGENT

Gutzandglory creëerde voor HOGENT een nieuwe radiocampagne. De radiocampagne is meteen ook de lancering van de nieuwe positionering van de Gentse hogeschool, waarbij de nieuwe baseline wordt voorgesteld: ‘Geef de wereld het beste van jezelf’.
In de eigenzinnige spot van een volle minuut herinnert een atypische stem (herken de blueslegende) toekomstige studenten er aan hoeveel ze doorheen de geschiedenis al van de wereld gekregen hebben en worden ze op een rebelse manier uitgedaagd om de dingen vanuit een ander perspectief te bekijken en actie te ondernemen.
De campagne loopt op MNM, Contact, NRJ en op Spotify.
Credits
Client: HOGENT
Client contact: Maaike Teirlinck, Jeroen Goossens
Agency: Gutzandglory
Account: Nico Cornelis
CD: Kris Lenaers
Creation: Philip Vandenberghe, Veerle Vandenbroucke
Radio Production Company: Raygun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]