Om te bewijzen dat de nieuwe Beaphar-baseline ‘Because pets are family too’ echt klopt, zette het Gentse bureau Gutzandglory een verrassend sociaal experiment op. Aan kinderen uit 4 Europese families werd gevraagd om een tekening te maken van hun gezin. Op een andere plek, zonder dat ze het van mekaar wisten, vroegen we hun papa of mama ook naar de samenstelling van hun gezin.
De antwoorden van de kinderen verschilden verrassend van die van hun ouders. Het bleek een ware oogopener voor de papa’s en mama’s. Kinderen hebben duidelijk een beter buikgevoel en inzicht over de breedte van de familieband. Zij dragen de huisdieren echt in het hart en voor hen horen die dan ook vanzelfsprekend bij het gezin. De video van het sociale experiment is ontwikkeld voor de meer dan 80 landen waar Beaphar actief is. Met een speciale focus op de 5 grootste Beaphar thuismarkten: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Engeland. De video wordt verspreid via Facebook en YouTube, ondersteund met een PR-campagne.
Het eindresultaat van het sociale experiment kan je hieronder bekijken.
Beaphar is een wereldwijde aanbieder van gezondheids- en verzorgingsproducten voor dieren, present in 86 landen. Gutzandglory ontwikkelde de nieuwe positionering, baseline, huisstijl en de packaging-design-architectuur voor het zeer ruime gamma.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]