Gutzandglory ontstresst huisdieren met Beaphar

Beaphar CaniComfort en Beaphar CatComfort nemen de angst van je huisdier weg tijdens stresserende situaties. Deze klinisch bewezen kalmerende feromonen creëren een geruststellend gevoel en verminderen zo probleemgedrag, zo luidt het. Beaphar vroeg Gutzandglory een campagne te ontwikkelen die inzetbaar is in verschillende touchpoints in een reeks Europese landen.
De drie meest stresserende situaties voor hond en kat – vuurwerk, een nieuwe baby in huis en reizen – werden als basis genomen voor de visuals. In elk beeld zien we op een grappige en tegelijk ontwapenende manier hoe kat of hond probeert de stresssituatie te allen tijde te vermijden. De campagne wordt uitgerold in print, instore en online in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. Credits:
Client: Beaphar
Client contact: Thomas Van Nielandt, Vicky Le Fanu
Agency: Gutzandglory
Account: Sarah Lanckman
CD: Kris Lenaers
Creation: Kris Lenaers, Jeroen Goossens, Veerle Vandenbroucke
Photography: Koen De Muynck
Design : Lim Sijmons, Catherine Van den Meersschaut
Retouche: Koen De Muynck
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]