Stop Parkinson vzw kiest voor Gutzandglory om de ziekte bij het grote publiek onder de aandacht te brengen. Een opdracht waarvoor het bureau zich graag engageert, omwille van het grote maatschappelijk belang van de thematiek.
Stop Parkinson werd in het leven geroepen door initiatiefnemer Ivo de Bisschop, die zelf ook parkinsonpatiënt is. De doorbraak in het wetenschappelijk onderzoek naar de ziekte ligt voor het grijpen, maar helaas is de ziekte voor sommige farmabedrijven geen prioriteit. De missie van Stop Parkinson is dan ook duidelijk: zoveel mogelijk mensen bewust maken van de problematiek rond parkinson. Want maar liefst 35.000 belgen lijden aan deze ziekte. En zij verdienen mooie vooruitzichten.
Om die boodschap kracht bij te zetten, ontwikkelde Gutzandglory in de eerste plaats een merkidentiteit, inclusief logo. Daarnaast bundelde het bureau de krachten met Mundo Digitalis voor de creatie van een nieuwe website: stopparkinson.be. En daar stopt het niet bij. Momenteel wordt er druk gewerkt aan de eerste campagne.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]