Stop Parkinson vzw kiest voor Gutzandglory om de ziekte bij het grote publiek onder de aandacht te brengen. Een opdracht waarvoor het bureau zich graag engageert, omwille van het grote maatschappelijk belang van de thematiek.
Stop Parkinson werd in het leven geroepen door initiatiefnemer Ivo de Bisschop, die zelf ook parkinsonpatiënt is. De doorbraak in het wetenschappelijk onderzoek naar de ziekte ligt voor het grijpen, maar helaas is de ziekte voor sommige farmabedrijven geen prioriteit. De missie van Stop Parkinson is dan ook duidelijk: zoveel mogelijk mensen bewust maken van de problematiek rond parkinson. Want maar liefst 35.000 belgen lijden aan deze ziekte. En zij verdienen mooie vooruitzichten.
Om die boodschap kracht bij te zetten, ontwikkelde Gutzandglory in de eerste plaats een merkidentiteit, inclusief logo. Daarnaast bundelde het bureau de krachten met Mundo Digitalis voor de creatie van een nieuwe website: stopparkinson.be. En daar stopt het niet bij. Momenteel wordt er druk gewerkt aan de eerste campagne.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]