H. Essers, met een jaaromzet van 571 miljoen euro een van de grote logistieke bedrijven van Europa, heeft na een oriëntatie gekozen voor The Communication Company (TCC) in Breda. TCC gaat zich o.a. bezighouden met de positionering, signing en digital marketing campagnes van het familiebedrijf, dat haar internationale hoofdkantoor in Genk heeft. Cees Faes, CEO van The Communication Company: ‘Met 1.460 iconisch rode trucks en 3.050 dito trailers is H.Essers een merk dat je onderweg dagelijks tegenkomt. Het is een premiummerk binnen de logistieke wereld. We zijn super trots dat ze ons hebben gekozen voor deze campagne die, zowel online als offline, in 15 landen gaat lopen."
De focus van Essers op specifieke marktsegmenten, de asset based-strategie en het feit dat het een familiebedrijf is, werkt onderscheidend, zegt Hilde Essers: "Daardoor kunnen we dingen doen voor onze klanten die onze collega’s niet kunnen. Hoe ambitieus ook. Dat is onze positionering: It’s transpossible."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]