HAMLET en BRTHR maken magische joyride door de Parijse Galeries Lafayette

Galeries Lafayette lanceert met ‘À Quoi Je Rêve…’ de eerste campagnefilm voor het Franse luxe warenhuis na een afwezigheid van vier jaar op het kleine scherm.
De spot, gecreëerd door DDB Paris en geproduceerd door HAMLET, is van de hand van regisseursduo BRTHR. De spot neemt ons mee op een dynamische joyride doorheen weelderige en levendige scènes gevuld met charismatische figuren.
Met een knipoog naar de magie van films zoals ‘Moulin Rouge’, ‘Miracle on 34th Street’ en ‘A Night at the Museum’ laat ‘À Quoi Je Rêve’ zien dat er voor elk wat wils is en eert het de unieke individualiteit van de klanten van Galeries Lafayette: de muses, de rebellen, de enfants terribles, de dromers, zij die het leven wat serieuzer nemen, zelfs de 50-plussers die nog niet helemaal volwassen zijn – Galeries Lafayette is ieders favoriete warenhuis!
"We zijn vereerd dat we aan een campagne voor zo'n iconische Franse instelling hebben mogen werken. Onze missie was om het magische gevoel op te roepen dat je krijgt als je de prachtige Galeries Lafayette in Parijs binnenstapt. Op één of andere manier denken we dat we in staat waren om als buitenstaanders een fris perspectief te brengen, en echt over te brengen wat het betekent om de pracht van het Galeries Lafayette-universum te ontdekken," zegt Alex Lee, de helft van regisseursduo BRTHR.
De campagne loopt online en op televisie in Frankrijk.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]