Happiness en Quick trekken een sprintje in de limited edition Cycliste-wieleroutfit!

Iedereen weet het ondertussen: de recentste limited edition burger van Quick, de Cycliste, is geïnspireerd op de fantastische Belgische wielercultuur. En wat hoort er meer bij die wielrennen dan… een geweldige wieleroutfit? Daarom maakten Happiness en Quick voor koersminnende burgerfans een reeks limited edition wielertruitjes, die de fans konden winnen door deel te nemen aan twee activaties.
Activatie 1: De Cycliste Challenge
Voor deze activatie konden amateur- en vriendenwielerploegjes zich inschrijven op de Quick-website, om 5 weken lang deel te nemen aan de ‘Cycliste Challenges’: grappige opdrachten rond de immens populaire Belgische wielercultuur. Elke week waren er drie winnende ploegen. De leden ontvingen een gepersonaliseerd Cycliste-wielershirt met de ploegnaam op de rug. De activatie liep vijf weken lang op de socialemediakanalen van Quick.
Activatie 2: Drive to Store
Een tweede activatie geeft iedereen de kans om een exclusief Cycliste-wielershirt te winnen. Wie via zijn MyQuick-app een Cycliste bestelt, krijgt een unieke code toegemaild om mee te doen aan deze wedstrijd. De “Drive to Store”-activatie via de sociale media van Quick loopt nog steeds (en dit zolang de shirtvoorraad stretcht).
Credits
Name |
Function |
Company/Agency |
Dirk Lammens |
Head of Marketing |
Quick Burger Brands Belgium |
Evelyn De Groeve |
Marketing Manager |
Quick Burger Brands Belgium |
Sarah Pockelé-Dilles |
Brand Manager |
Quick Burger Brands Belgium |
Sophie Verschueren |
Digital Marketeer |
Quick Burger Brands Belgium |
Karen Corrigan |
Executive Creative Management |
Happiness Brussels |
Geoffrey Hantson |
Chief Creative Officer |
Happiness Brussels |
Katrien Bottez |
Creative Director |
Happiness Brussels |
Hans Smets |
Managing Director |
Happiness Brussels |
Coppelia de Crane d'Heysselaer |
Strategic Director |
Happiness Brussels |
Sara Bergers |
Concept Provider |
Happiness Brussels |
Florian Decoster |
Concept Provider |
Happiness Brussels |
Barbara Devaux |
Account Director |
Happiness Brussels |
Lukas Das |
Senior Account Manager |
Happiness Brussels |
Corentin Deneufbourg |
Senior Account Manager |
Happiness Brussels |
Lina Corrigan |
Account Executive |
Happiness Brussels |
Wesley Roeland |
Connectivity & Content Director |
Happiness Brussels |
Elise Van Craen |
Connectivity Planner |
Happiness Brussels |
Jil Dockx |
Creative Content Director |
Happiness Brussels |
Birger Morris |
Content Provider |
Happiness Brussels |
Thomas Van Der Vennet |
Content Provider |
Happiness Brussels |
Dee Verwaetermeulen |
Copywriter NL |
Happiness Brussels |
Stéphane Opdenbosch |
Copywriter FR |
Happiness Brussels |
Dries Lauwers |
Head of Design |
Happiness Brussels |
Lisa Leloux |
Graphic Designer |
Happiness Brussels |
Emilie Wauthelet |
Graphic Designer |
Happiness Brussels |
Romaine Dhainaut |
DTP |
Happiness Brussels |
Remke Faber |
Head of Motion |
Happiness Brussels |
Matthias Vandenbosch |
Motion Designer |
Happiness Brussels |
Arthur De Wachter |
Producer |
Happiness Brussels |
Bart Vande Maele |
Head of Production |
Happiness Brussels |
Pascal Delfosse |
Print Producer |
Happiness Brussels |
Joni Allaert |
Head of Digital |
Happiness Brussels |
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]