Volgens DVV bewijst de actualiteit dat hun nieuwe platform ("gewoon goeie service, is dat passé?") relevanter dan ooit is. Een top topical ad gerealiseerd door Happiness Brussels illustreert die stelling:
Credits
Client: DVV assurances
Director Marketing & Communication: Xavier Dumon
Head of Communication & CX: Julie Declerck
Senior Campaign Manager: Mélodie Mulatin
Agency: Happiness
CEO & Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Associate Creative Director: Maxime Damo
Strategic Director: Frans Cuypers
Managing Director: Hans Smets
Account Director: Corentin Deneufbourg
Account Executive: Katia de Le Hoye
Connectivity & Content Director: Marine Vandenplas
Connectivity Planner: Morgane Bastogne
Concept providers: Jarne Eetesonne - Manuel De Vos
Copywriter: Debby De Ridder
Head of Design: Dries Lauwers
DTP: Loïc Lenoble
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]