Cupra heeft na consultatie via PitchPoint gekozen voor Happiness als co-piloot tijdens de zeer boeiende rit die het merk te wachten staat. Cupra, tot voor kort nog het sportieve label binnen SEAT, wordt de innovatieve en onconventionele challenger binnen de D’Ieteren-merkenportfolio. Aurélie Vanneste, brand director Cupra bij D’Ieteren: ‘Happiness heeft ons heel erg overtuigd, zowel op het vlak van strategisch denken als op het vlak van hun duidelijke co-creatie processen. Daarbij stond Happiness er als één team, multi-disciplinair en strak op elkaar ingespeeld. Cupra is een zeer ambitieus merk. En heeft een sterke strategisch-creatieve partner nodig om onze ambities mee te helpen waarmaken.’
Karen Corrigan, CEO van Happiness: ‘Op één of ander manier herkennen we onszelf in Cupra. Vandaar ook dat het meteen klikte denk ik. Wat een eer om mee aan de wieg te mogen liggen van een juweeltje met zoveel potentieel binnen de alom veranderende auto-industrie.’
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]