Havas Brussels en Jacqmotte laten Belgen slow coffee (her)ontdekken

In onze hypergeconnecteerde samenleving staat onze relatie met tijd meer dan ooit onder druk. Niet zelden lijdt onze levenskwaliteit eronder. Vanuit dit inzicht ontwikkelden Havas Brussels en JDE een brand purpose die Belgen uitnodigt om opnieuw meester te worden van hun tijd, want dat heb je nodig om een goede koffie te bereiden. Bij Jacqmotte neemt men al sinds 1828 de tijd om hoogstaande koffie te produceren, koffie die zijn ware smaak onthult aan liefhebbers van… slow coffee. Daarmee is de cirkel rond.
Deze nieuwe positionering vertrekt vanuit een geheel nieuw on- en offline ecosysteem. De films zijn van de hand van Trevor McMahan (Who Killed Joe), met het laatste album van de Brusselse band Konoba als soundtrack. Daarnaast zijn er verschillende beelden (van Jonathan Steelandt) in digital out of home en social media waarmee Jacqmotte Belgen uitnodigt om de tijd terug wat meer tijd te geven.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]