De lockdown-maatregelen mogen dan al wat versoepeld zijn, maar inspanningen van ons allen blijven meer dan ooit noodzakelijk om te voorkomen dat het virus weer terrein wint. In deze context lanceert Havas Brussels een video op de sociale netwerken die iedereen aanmoedigt te volharden als het over elementaire hygiëne gaat.
Het idee is vrij eenvoudig. Havas nam bestaand beeldmateriaal van commercials van sommige van haar klanten. Daar werden tips aan toegevoegd die met een knipoog iedereen aanmoedigen deze gedisciplineerd verder op te volgen. Het geheel werd op muziek gezet door Hector Devriendt, een jonge kunstenaar (en overigens de zoon van art director Minou van de Kerckhove die met het idee kwam), die ermee instemde een bijdrage te leveren aan dit initiatief. Kortom, een collectieve uitvoering om de hoop te verspreiden in plaats van het virus.
Credits:
Client: Havas Brussels
AD: Minou van de Kerkchove
Copy ENG: Stephane Daniel, Bart De Rauw
CD: Werner Van Reck
Edit: The FilmMakers - Gilles Desplanque
Music Composer: Hector Devriendt
Social: Havas Media - Ruben Ceuppens
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]