Havas Brussels wil niet dat we onze greep op het coronavirus verslappen

De lockdown-maatregelen mogen dan al wat versoepeld zijn, maar inspanningen van ons allen blijven meer dan ooit noodzakelijk om te voorkomen dat het virus weer terrein wint. In deze context lanceert Havas Brussels een video op de sociale netwerken die iedereen aanmoedigt te volharden als het over elementaire hygiëne gaat.
Het idee is vrij eenvoudig. Havas nam bestaand beeldmateriaal van commercials van sommige van haar klanten. Daar werden tips aan toegevoegd die met een knipoog iedereen aanmoedigen deze gedisciplineerd verder op te volgen. Het geheel werd op muziek gezet door Hector Devriendt, een jonge kunstenaar (en overigens de zoon van art director Minou van de Kerckhove die met het idee kwam), die ermee instemde een bijdrage te leveren aan dit initiatief. Kortom, een collectieve uitvoering om de hoop te verspreiden in plaats van het virus.
Credits:
Client: Havas Brussels
AD: Minou van de Kerkchove
Copy ENG: Stephane Daniel, Bart De Rauw
CD: Werner Van Reck
Edit: The FilmMakers - Gilles Desplanque
Music Composer: Hector Devriendt
Social: Havas Media - Ruben Ceuppens
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]