Havas City en Galeria Inno zweten voor gele trui

Het was een eer dat Brussel dit weekend het startschot voor de belangrijkste wielrenwedstrijd ter wereld mocht geven. De Ronde zorgde bij deze tropische temperaturen voor een frisse en bruisende wind door de stad. Galeria Inno heeft kosten noch moeite gespaard voor deze feestelijke gelegenheid. De Herenafdeling van de Galeria Inno Nieuwstraat, op een steenworp afstand van het evenement, stond helemaal in teken van de Tour de France. Daarnaast organiseerde Galeria Inno op 4, 5 en 6 juli een dynamische wedstrijd op de tweede verdieping van de winkel. Wielerfans konden laten zien wat ze in hun kuiten hebben door alles te geven op een van de Virtual Cycling-fietsen. Op groot scherm konden ze hun vooruitgang in real time volgen. Elke dag ontving de recordhouder een prijs. Geen beker of trofee, maar wel een Gift Card ter waarde van €300. En op zaterdag 6 juli organiseerde Galeria Inno een Meet & Greet met Dylan Borlée in het kader van de ‘Grand Départ’.
Alle communicatie over het Grand Départ evenement verliep via POS, flyer en etalagedecoratie in de Galeria Inno winkels en via de sociale netwerken.
https://www.facebook.com/watch/?v=387511818548496
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]