Havas Media schudt organisatie dooreen

Mathias Beke

News

Mathias BekeSinds 1 januari leidt Mathias Beke (39) als managing director de Front Office van Havas Media Group in ons land. Met 16 strategen en accountmanagers brengt de front office de beide verkoopteams van Havas Media en Arena Media samen. Sinds juli 2015 hielp Mathias Beke, voorheen bij Social Lab, RTL en Allianz, Arena Media bouwen en groeien.

Mathias Beke: “In België was Arena Media voor de groep een fantastische broedmachine voor talent, samenwerkingen en nieuwe business. Nu willen we de eenwording van de groep versterken door het inbrengen van deze cultuur in alle teams.” De promotie van Chengling Zhang, Fabienne Verdiere en Audrey Feyants zorgt voor versterking binnen de Front Office. Deze drie hebben reeds hun talenten getoond in verschillende functies bij Havas.

Daarnaast krijgen ook Catherine de Heyn en Marie-Amélie Braun nieuwe functies. Catherine de Heyn zal vanaf nu Benoit Michielsens (Trading Director – Head of Middle Office) ondersteunen op alle kanalen als Trading Manager. Marie-Amélie Braun beheert vanaf nu Publishing, dat zowel pers als ‘digital display’ omvat.

Ten slotte hebben niet minder dan 12 talenten de groep versterkt en verwacht het bureau in de komende 6 weken nog 8 nieuwe medewerkers.

logo_havasmedia

Hugues Rey (CEO), Frederick Harvie (CFO – Head of Back Office), Benoit Michielsens (Trading Director - Head of Middle Office), Mathias Beke (Managing Director - Head of Front Office), Pascale Declercq (Talents & Recruitment Manager) en Morgan Libert (Digital Integration Director) vormen het Executive Committe (Comex) van Havas Media 2017. Daarnaast zijn de verantwoordelijken voor de verschillende teams binnen HMG de volgende: Catherine De Heyn - Trading; Julie Nicaise - Social Media; Nathalie Collard - Broadcast (Radio, TV, Cinema, Online Video); Marie-Amélie Braun - Publishing (Print, Digital Display); Olivier Wérion - Ad Ops & DMP (Artemis Alliance); Nicolas Beguin - Programatic Trading Desk (Affiperf) & Performance (Ecselis); Alexandre Massart - Mobile solutions (Mobext); Nicolas Magain - Digital Strategy en Vanessa Sanctorum - CSA (Consumer and Science Analytics). Hugues Rey, CEO Havas Media Group: "Ons doel is om voortdurend de structuur flexibeler te maken en de mogelijke belemmeringen voor een gezamenlijke aanpak te verminderen. De #together-gedachte die Havas kenmerkt, kan ook toegepast worden op de media in België. Het is een van de sterke fundamenten van Havas Village die ons toelaat om ijver en inspiratie te combineren voor onze klanten."