Havas Providence en Nutella veranderen koekjes in goud

De feestdagen zijn het uitgelezen moment om solidair te zijn met zij die het minder goed hebben in België. Daarom lanceert Nutella Cookie Donation, een actie ten voordele van de Belgische organisatie SOS Kinderdorpen. Doel: SOS Kinderdorpen 20.000 euro schenken om de renovatieprojecten te ondersteunen van hun vijf opvanghuizen in Vlaanderen, Brussel en Wallonië.
Deelnemen aan deze actie, die bedacht werd door Havas Providence, is eenvoudig. Tijdens de feestperiode nodigt Nutella alle Belgen uit om kerstkoekjes te bakken, er een foto van te nemen en deze te posten op www.cookiedonation.be of op Instagram met de hashtag #CookieDonation. Je kan hiervoor één van de koekjesstempels gebruiken die je momenteel in de Nutella pot terugvindt. Op de actiesite www.cookiedonation.be ontdek je ook recepten voor heerlijke baksels.
Voor elke verzonden of geposte foto wordt 5 euro geschonken aan SOS Kinderdorpen. Indien het doel van 2.000 foto’s wordt bereikt, verdubbelt Nutella het bedrag en wordt maar liefst 20.000 euro geschonken aan SOS Kinderdorpen. En dus hoe meer deelnemers, hoe groter het bedrag!
De actie wordt gelanceerd en gepushed met een PR-campagne in de traditionele media, via media-influencers en tenslotte ook via de owned kanalen op social media.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]