Havas verrast met mailing voor Peugeot

De klanten van Peugeot keken uit naar de komst van de nieuwe SUV Peugeot 3008. Aan Havas de opdracht om de nieuwe rijsensaties zo realistisch mogelijk over te brengen op haar doelpubliek. De missie was om een mailing te creëren die de B2B klanten van Peugeot de ergonomie, technologie en connectiviteit van de nieuwe SUV laat ervaren en de leasingagentschappen overtuigt om de nieuwe SUV Peugeot 3008 in hun wagenpark op te nemen.
Daarom werd geopteerd voor een mailing die de zintuiglijke ervaring van de wagen nabootst en persoonlijk wordt afgeleverd aan de commerciële verantwoordelijken van de agentschappen.
De mailing is een vierluik dat je rechtsreeks tot in de i-Cockpit van de SUV 3008 katapulteert. Bij het openplooien licht een 8” touch screen op, dat een video afspeelt waarin de B2B directeur van de PSA Groep België-Luxemburg het nieuwe model voorstelt. Op het einde van de presentatie wordt de prospect uitgenodigd voor een VIP testrit van 48 uur. Zo kan deze in realiteit ervaren wat de toegevoegde waarde van de nieuwe Peugeot 3008 SUV voor zijn wagenpark is.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]