Havas verrast met mailing voor Peugeot

Peugeot by Havas

Crea / News

Peugeot by Havas

De klanten van Peugeot keken uit naar de komst van de nieuwe SUV Peugeot 3008. Aan Havas de opdracht om de nieuwe rijsensaties zo realistisch mogelijk over te brengen op haar doelpubliek. De missie was om een mailing te creëren die de B2B klanten van Peugeot de ergonomie, technologie en connectiviteit van de nieuwe SUV laat ervaren en de leasingagentschappen overtuigt om de nieuwe SUV Peugeot 3008 in hun wagenpark op te nemen.

Peugeot by Havas

Daarom werd geopteerd voor een mailing die de zintuiglijke ervaring van de wagen nabootst en persoonlijk wordt afgeleverd aan de commerciële verantwoordelijken van de agentschappen.

Peugeot by Havas

De mailing is een vierluik dat je rechtsreeks tot in de i-Cockpit van de SUV 3008 katapulteert. Bij het openplooien licht een 8” touch screen op, dat een video afspeelt waarin de B2B directeur van de PSA Groep België-Luxemburg het nieuwe model voorstelt. Op het einde van de presentatie wordt de prospect uitgenodigd voor een VIP testrit van 48 uur. Zo kan deze in realiteit ervaren wat de toegevoegde waarde van de nieuwe Peugeot 3008 SUV voor zijn wagenpark is.

Peugeot by Havas