De klanten van Peugeot keken uit naar de komst van de nieuwe SUV Peugeot 3008. Aan Havas de opdracht om de nieuwe rijsensaties zo realistisch mogelijk over te brengen op haar doelpubliek. De missie was om een mailing te creëren die de B2B klanten van Peugeot de ergonomie, technologie en connectiviteit van de nieuwe SUV laat ervaren en de leasingagentschappen overtuigt om de nieuwe SUV Peugeot 3008 in hun wagenpark op te nemen.
Daarom werd geopteerd voor een mailing die de zintuiglijke ervaring van de wagen nabootst en persoonlijk wordt afgeleverd aan de commerciële verantwoordelijken van de agentschappen.
De mailing is een vierluik dat je rechtsreeks tot in de i-Cockpit van de SUV 3008 katapulteert. Bij het openplooien licht een 8” touch screen op, dat een video afspeelt waarin de B2B directeur van de PSA Groep België-Luxemburg het nieuwe model voorstelt. Op het einde van de presentatie wordt de prospect uitgenodigd voor een VIP testrit van 48 uur. Zo kan deze in realiteit ervaren wat de toegevoegde waarde van de nieuwe Peugeot 3008 SUV voor zijn wagenpark is.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]