Na heel wat samenwerkingen voor het B2B-trainingsplatform S-Academy kreeg Head Office de vraag van Samsung om een B2C-extentie op de lancering van de Galaxy Note8 uit te werken. “Onze nieuwste telg in de familie is een high-end toestel waar wel een woordje uitleg bij hoort,” zegt Laurens Neyt, retail operation manager bij Samsung Electronics Belgium. “Met het platform dobiggerthings.be geven we onze Galaxy Note8 klanten in drie overzichtelijke stappen de nodige extra tips & tricks om zo snel mogelijk aan de slag te kunnen én het onderste uit de kan te halen met hun nieuwe aanwinst.”
Voor de nieuwe samenwerking met Nederland werd dobiggerthings.nl gelanceerd.
Head Office tekende voor het design, het development en de content van de website. In de winkels wijst een eveneens op de Leuvense tekentafels ontsproten verpakkingssleeve de juiste weg naar het platform.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]