HeadOffice en Lapperre geven kleur aan de Hoorscore

Een goed gehoor is belangrijk. Gelukkig kun je met de 'Hoorscore'-test van Lapperre heel eenvoudig beoordelen hoe goed je gehoor is. De vier scores - groen, geel, oranje of rood - geven namelijk meteen een duidelijk resultaat en mogelijke oplossingen. Als onderdeel van de grotere 'Hoorscore'-campagne maakte HeadOffice een bijhorende (pun intended) televisiespot.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





