A.S.Magazine is een magazine dat exclusief is voorbehouden voor de klanten van A.S.Adventure en verdeeld wordt via de A.S.Adventure Stores. Door de corona-maatregelen gingen alle stores dicht, waardoor heel wat A.S.Adventure-klanten hun geliefde magazine niét in ontvangst konden nemen. Een online versie van A.S.Magazine was snel gefikst, maar HeadOffice, dat het magazine maakt, ging ook een stapje verder. Van enkele artikels uit A.S.Magazine maakte men een audioversie. Niet zomaar een ingelezen versie, maar een levendig verhaal dat de luisteraar moeiteloos mee op pad neemt. “Om de Explore More-klanten van A.S.Adventure te blijven inspireren, zocht HeadOffice in deze uitdagende tijden een nieuwe manier om A.S.Magazine tot bij z’n doelgroep te brengen. De audioversies brengen de content van het magazine méér dan ooit tot leven en dompelen je helemaal onder in de avontuurlijke wereld die we nu even moeten missen," licht Jeroen De Jong, creative director HeadOffice, toe.
Beluister het resultaat op Spotify:
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]