Een groene plek, een tentje en een gitaar. Meer heeft PMD-zak Pierre-Marie Donckels niet nodig om te ontspannen. En dat was nodig, want de meest bekende Head of PMD van het land heeft de voorbije periode zo hard gewerkt dat hij er even tussenuit moest. In de derde campagnefilm van Fost Plus die bedrijven moet overtuigen om PMD te sorteren volgen we de blauwe mascotte tijdens zijn welverdiende vakantie. Communicatiebureau Bridgeneers tekende opnieuw present voor de creatie en liet Pierre-Marie even uitblazen. Maar helemaal stoppen met werken? Dat lukt een sorteerbeest als hem natuurlijk niet.
Omdat er nog altijd bedrijven zijn die geen PMD sorteren en geen ophaalcontract hebben afgesloten voor de blauwe zak, breidden ze bij Bridgeneers met plezier een nieuwe episode aan de fascinerende sorteerwereld van Pierre-Marie Donckels. De blauwe ster aan het Fost Plus-firmament schittert deze keer in een spot die uitlegt waarom hij er even tussenuit moest. Om te eindigen op een heldere boodschap: elke werkvloer verdient een hardwerkende PMD-zak.
Naast de spot op social media, ontvangen bedrijven met deze B2B campagne ook een DM van Fost Plus in de vorm van een postkaartje dat Pierre-Marie hen vanop vakantie opstuurt. En via een e-DM die eruit ziet als een out-of-office, legt Pierre-Marie uit dat hij er even niet is, maar dat het ook in zijn afwezigheid cruciaal is om te blijven sorteren.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]