Het clean little secret van Mutant en Lillet

Na het winnen van een pitch ging Mutant aan de slag voor de festivalzomer van Lillet, het fris en zomers aperitiefdrankje van de Pernod Ricard-groep. Mutant bedacht een activatie om festivalgangers een extra plezier te doen. En hiervoor hoefden ze niet ver te zoeken; de hatelijke Dixi-kotjes! Ze zijn vies, warm en het WC-papier is er vaak ver te zoeken. "Zeker voor vrouwen is dit allesbehalve aangenaam. Maar Lillet got your back and butt."
De verborgen rave party die verstopt zit achter een Dixi-kotje kennen we allemaal. Maar Mutant en Lillet bedachten iets waar festivalgangers écht nood aan hebben. Ze verstopten een propere WC achter een vies Dixi-kotje. Je kon er in alle rust en schoonheid je behoefte doen. Daarnaast was er een lounge aanwezig met make-up, tampons, fris water en airco. Zo kon je je helemaal opfrissen vooraleer je opnieuw het zwetende festival introk. Tijdens het weekend van Les Ardentes stond er een lange rij voor het rode Lillet Dixi-kotje. Ook later deze zomer zal het Clean Little Secret te vinden zijn op het festival The Day Before Tomorrow. Wie zoekt, die vindt.
Aftermovie :
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]