Gicom heeft op enkele weken tijd een aantal nieuwe digitale magazines gelanceerd: het wekelijkse ‘You & Me’ voor de Tom&Co dierenliefhebbers, een moederdag shopping editie voor Vanden Borre en een inspirationeel e-magazine voor Galeria Inno. Daarnaast is er een samenwerking met Retail Detail waarbij Gicom haar productie eenheid inzet om elk weekend het ‘best of’ e-magazine te publiceren, waarin alle topartikels over de retailwereld aan bod komen.
“We hebben met ons Integrated Digital Publishing Platform een mooi evenwicht gevonden tussen de sterkte van redactionele content en de technologische oplossing om snel tot resultaat te komen en dit binnen de huidige beperkte budgetten. Dit zorgt ervoor dat we in zeer korte tijd, terugkerende digitale publicaties kunnen lanceren die de merken toelaten om relevant én persoonlijk te communiceren met hun doelgroep,” aldus Ronald Boeckx, CEO van Gicom.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]