Be WaPP, het reclame-initiatief van Wallonië dat pleit voor openbare netheid, legde onlangs een nieuwe OOH-reclamecampagne in de handen van Hungry Minds, met als doel het klein afval uit het straatbeeld te halen en mensen bewust te maken van hun handelingen.
Sigarettenpeuken, blikjes of kleine plastic verpakkingen? Heb de goede reflex en smijt ze in de vuilnisbak, "want zelfs klein afval is afval".
De Waalse campagne wordt gevoerd via traditonele publieke media en video (reclame in bushokjes en interactieve weergave via Clear Channel), busadvertenties en activatievideo’s op de sociale media. En met succes, want sinds de lancering een tweetal weken geleden ging de campagne al snel viraal!
https://youtu.be/38O2-UqbgLU
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]