Het Nieuwsblad en LDV United leggen extra fruit en groenten in de weegschaal

Iedereen weet dat groeten en fruit eten goed voor je is. Maar toch blijkt dat we er met z’n allen te weinig van eten. Het Nieuwsblad wil vastleggen hoeveel groenten en fruit we elke dag moeten eten om gezonder te leven: 500 gram. Iets voor jou? Doe dan mee met Plan 500g, vier weken lang in de app van Het Nieuwsblad. Voor één keer geen challenge dus, maar een echt plan.
500 gram groenten en fruit per dag klinkt veel, maar is eigenlijk goed behapbaar. Om dat te bewijzen tonen Het Nieuwsblad en LDV United aan de hand van een weegschaal hoe weinig een half kilootje eigenlijk is én hoeveel variatie en kleur het kan brengen in je leven. En, dankzij de foodstyling van BURP, meteen ook hoe smakelijk dat half kilootje eruit ziet.
Deze campage wordt uitgerold in video (die op Nieuwsblad.be, SBS en in de bioscoop wordt getoond), advertenties, radio en uiteraard in de app Van Het Nieuwblad zelf. Hap.
Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contact: Kristof Saerens, Liesbet Brigou
Agency: LDV United
CD: Dries De bruyn
CD: Dennis Vandewalle
Creation: Julie Vanderbeck
Creation: Matthew Lootens
Business Director: Julie Oostvogels
Account Manager: Florence Vercammen
Account Executive: Charlien De Feyter
Strategy: Frieke Trompet
Production: Diplomat in samenwerking metBURP
Radio Production Company: Raygun
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]