Een mening is vandaag snel gevormd en nog sneller gedeeld. Uw mening is dus niet enkel belangrijk voor uzelf, maar ook voor iedereen rond u. Het Nieuwsblad speelt hierin een belangrijke rol. Eentje waar ze enorm veel belang aan hechten: die van betrouwbaar kompas in de dagelijkse medialawine. Temeer omdat Het Nieuwsblad uitpakt met een nieuwe weekendbijlage: “NU”. Hierin wordt nog scherper gesteld op de actualiteit en belangrijke dossiers.
Daarom creëerde LDV United in nauwe samenwerking met de redactie van Het Nieuwsblad een campagne die de lezers rechtstreeks aanspreekt en hen op hun verantwoordelijkheden wijst. Op het belang van hun mening.
Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contact client: Julie Bruggeman, Dries Vereecke, Griet Ducatteeuw, Liesbeth Van Impe, Pascal Weiss
Account team: Dimitri Mundorff, Julie Oostvogels, Innie Tran
CD: Kristof Snels
ACD: Dries De bruyn
Creation: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn, Thomas Thysens
Director: Joris Rabijns
Production: Caviar
Music: Peter Baert
Radio Production: Cobra Radio Brewery
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]