HET NIEUWSBLAD EN LDV UNITED VINDEN UW MENING BELANGRIJK

HNB

Crea / News

HNB_wknd_print_05Een mening is vandaag snel gevormd en nog sneller gedeeld. Uw mening is dus niet enkel belangrijk voor uzelf, maar ook voor iedereen rond u. Het Nieuwsblad speelt hierin een belangrijke rol. Eentje waar ze enorm veel belang aan hechten: die van betrouwbaar kompas in de dagelijkse medialawine. Temeer omdat Het Nieuwsblad uitpakt met een nieuwe weekendbijlage: “NU”. Hierin wordt nog scherper gesteld op de actualiteit en belangrijke dossiers.

Daarom creëerde LDV United in nauwe samenwerking met de redactie van Het Nieuwsblad een campagne die de lezers rechtstreeks aanspreekt en hen op hun verantwoordelijkheden wijst. Op het belang van hun mening.HNB_wknd_print_06

Credits

Client: Het Nieuwsblad

Contact client: Julie Bruggeman, Dries Vereecke, Griet Ducatteeuw, Liesbeth Van Impe, Pascal Weiss

Account team: Dimitri Mundorff, Julie Oostvogels, Innie Tran

CD: Kristof Snels

ACD: Dries De bruyn

Creation: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn, Thomas Thysens

Director: Joris Rabijns

Production: Caviar

Music: Peter Baert

Radio Production: Cobra Radio Brewery