Het Opvanghuis Brussel is een opvang- en ondersteuningsstructuur voor LGBTQIA+-personen tussen 18 en 25 jaar die uitgesloten worden omwille van hun seksuele geaardheid en/of genderidentiteit.
Ter gelegenheid van de Pride Month, die op 1 juni begint, heeft Het Opvanghuis Brussel Serviceplan ingeschakeld om een B2B-fondsenwervingscampagne te lanceren. De mechaniek is eenvoudig en vindt plaats op sociale media en via DM, waarbij Belgische bedrijven worden uitgenodigd om hun steun aan de LGBTQIA+-gemeenschap te tonen door een sticker op de deuren van hun kantoren te plakken en deze ook virtueel op hun digitale platforms te tonen. Zelf stickers bestellen kan via deze weg.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







