Het Opvanghuis Brussel is een opvang- en ondersteuningsstructuur voor LGBTQIA+-personen tussen 18 en 25 jaar die uitgesloten worden omwille van hun seksuele geaardheid en/of genderidentiteit.
Ter gelegenheid van de Pride Month, die op 1 juni begint, heeft Het Opvanghuis Brussel Serviceplan ingeschakeld om een B2B-fondsenwervingscampagne te lanceren. De mechaniek is eenvoudig en vindt plaats op sociale media en via DM, waarbij Belgische bedrijven worden uitgenodigd om hun steun aan de LGBTQIA+-gemeenschap te tonen door een sticker op de deuren van hun kantoren te plakken en deze ook virtueel op hun digitale platforms te tonen. Zelf stickers bestellen kan via deze weg.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]