HET OPVANGHUIS SCHAKELT SERVICEPLAN IN VOOR PRIDE MONTH

Het Opvanghuis Brussel is een opvang- en ondersteuningsstructuur voor LGBTQIA+-personen tussen 18 en 25 jaar die uitgesloten worden omwille van hun seksuele geaardheid en/of genderidentiteit.
Ter gelegenheid van de Pride Month, die op 1 juni begint, heeft Het Opvanghuis Brussel Serviceplan ingeschakeld om een B2B-fondsenwervingscampagne te lanceren. De mechaniek is eenvoudig en vindt plaats op sociale media en via DM, waarbij Belgische bedrijven worden uitgenodigd om hun steun aan de LGBTQIA+-gemeenschap te tonen door een sticker op de deuren van hun kantoren te plakken en deze ook virtueel op hun digitale platforms te tonen. Zelf stickers bestellen kan via deze weg.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]