Voor Devos Lemmens ligt de mooiste vakantiebestemming helemaal niet in het buitenland, maar hier bij ons, in de tuin aan de BBQ. Om dat duidelijk te maken, draaiden LDV United en Devos Lemmens deze zomer de rollen om met een originele activatie. Via een online platform konden thuisblijvers postkaartjes versturen van aan de BBQ. Elk postkaartje kon gepersonaliseerd worden met eigen BBQ-foto’s en wordt gesigneerd met een typische D&L groet. Bovendien was elk kaartje meteen ook een uitnodiging om bij terugkomst nog eens lekker samen te barbecueën. Zo weet ineens iedereen dat de mooiste reisbestemming dichterbij is dan je denkt. Want oost, west. Tuin best.
Credits:
Client: Devos & Lemmens
Contact: Lorenzo Van Doorslaer, Dorien Loridan
Agency: LDV United
Account Team: Dimitri Mundorff, Katrien Dupon, Pieter Van Schil
Creative Director: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle, Kristof Snels
Associate Creative Director FR: Paul Servaes
Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch, Matthew Lootens
Strategy: Jef Raeman
Design: Jeffrey Uten, Julie Van Reeth
Radio Production Company: Raygun
Digital Production: Sam Serrien
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]