Hilarious gaat klassiek voor Proximus

Proximus steunt jaarlijks klassieke muziek en opera, maar sponsort ook de Koningin Elisabethwedstrijd en andere culturele evenementen. Om operavoorstelling Aïda te promoten, dat op 14 juni 2020 in Brussel zal plaatsvinden, deed Proximus een beroep op Hilarious. Het bureau ontwikkelde voor hen de gelijknamige digitale experience Aïda, waarmee mensen een zitje kunnen winnen voor de opera.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]