Hilarious gaat klassiek voor Proximus

Proximus steunt jaarlijks klassieke muziek en opera, maar sponsort ook de Koningin Elisabethwedstrijd en andere culturele evenementen. Om operavoorstelling Aïda te promoten, dat op 14 juni 2020 in Brussel zal plaatsvinden, deed Proximus een beroep op Hilarious. Het bureau ontwikkelde voor hen de gelijknamige digitale experience Aïda, waarmee mensen een zitje kunnen winnen voor de opera.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





