Hilarious geeft sponsorplatform Cofidis facelift

Hilarious houdt de vlam in de pan door na meer dan acht jaar liefdesrelatie met Cofidis het sponsorplatform een complete facelift te geven. Het bureau en de klant werkten samen aan de langetermijnplanning en acquisitiestrategie en aan een nieuwe UX & UI-aanpak. Het resultaat? Een reeks ervaringen georganiseerd rond de wielersport, waarbij wellicht bekend is dat Cofidis al heel lang - meer bepaald sinds 1997 - partner van de wielersport is.
Met digitale activaties kunnen deelnemers worden beloond met unieke prijzen, zoals VIP-tickets voor verschillende evenementen, elektrische fietsen, een weekend in een chalet en zelfs een PS5 voor onder de kerstboom. Het nieuwe programma voor digitale sponsoring van Cofidis is nu al een succes met een recordaantal deelnemers vanaf de eerste activering.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]