Hilarious geeft sponsorplatform Cofidis facelift

Hilarious houdt de vlam in de pan door na meer dan acht jaar liefdesrelatie met Cofidis het sponsorplatform een complete facelift te geven. Het bureau en de klant werkten samen aan de langetermijnplanning en acquisitiestrategie en aan een nieuwe UX & UI-aanpak. Het resultaat? Een reeks ervaringen georganiseerd rond de wielersport, waarbij wellicht bekend is dat Cofidis al heel lang - meer bepaald sinds 1997 - partner van de wielersport is.
Met digitale activaties kunnen deelnemers worden beloond met unieke prijzen, zoals VIP-tickets voor verschillende evenementen, elektrische fietsen, een weekend in een chalet en zelfs een PS5 voor onder de kerstboom. Het nieuwe programma voor digitale sponsoring van Cofidis is nu al een succes met een recordaantal deelnemers vanaf de eerste activering.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





