Hilarious op zoek naar Hidden DJ’s

Proximus gaf Hilarious voor de derde keer opeenvolgend de opdracht om een digitaal activatieplatform te ontwikkelen voor een bekend Belgisch elektrofestival. Ditmaal besloot het bureau deelnemers onder te dompelen in een visuele experience met als doel: de Hidden DJ’s vinden.
“De Winter 2020-ervaring klokte af met een indrukwekkend aantal deelnemers,” zegt Audry Van Essche van Hilarious. “De echte cijfers kunnen we niet verklappen, maar ik kan je vertellen dat het genoeg is om Paleis 12 drie keer te vullen. Sommige deelnemers deden er twee uur over om het einde van de uitdaging te halen.” Hilarious bedacht het concept en verzorgde de 3D-animatie.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]