Hilarious op zoek naar Hidden DJ’s

Proximus gaf Hilarious voor de derde keer opeenvolgend de opdracht om een digitaal activatieplatform te ontwikkelen voor een bekend Belgisch elektrofestival. Ditmaal besloot het bureau deelnemers onder te dompelen in een visuele experience met als doel: de Hidden DJ’s vinden.
“De Winter 2020-ervaring klokte af met een indrukwekkend aantal deelnemers,” zegt Audry Van Essche van Hilarious. “De echte cijfers kunnen we niet verklappen, maar ik kan je vertellen dat het genoeg is om Paleis 12 drie keer te vullen. Sommige deelnemers deden er twee uur over om het einde van de uitdaging te halen.” Hilarious bedacht het concept en verzorgde de 3D-animatie.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]