Hilarious en proximus gooien zich op emojifilms

De wedstrijd die Proximus met de hulp van Hilarious deze week lanceert is een verslavende ervaring voor alle bioscoopbezoekers. Een zeer eenvoudige quiz waarbij het doel van het spel is om series en filmtitels te raden die verborgen zitten achter emojis. Met een speciale prijs, want Proximus geeft alle winnaars gratis toegang tot Netflix voor 3 maanden!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]