HLN.be vernieuwt app en mobiele site

HLN.be is vanaf nu nóg sneller en gebruiksvriendelijker: de mobiele site kreeg een volledige technische revisie. Foto’s, video’s, artikels en advertenties laden een pak sneller. Zo surfen gebruikers op smartphone of tablet een pak vlotter (eind 2016 bezocht 42% van onze lezers HLN.be via mobile). De menuknop werd vereenvoudigd en kreeg een nieuwe plek onder de duim. Hierdoor navigeren bezoekers in één vloeiende beweging naar hun favoriete kanalen die sinds kort over dubbel zoveel redactionele artikels beschikken.
Bovendien zorgde de Persgroep Advertising (dPA) voor een verbeterde zichtbaarheid van advertenties en in-feed native advertising mogelijkheden. Wie graag meekijkt achter de schermen van de vernieuwde HLN.be app kan daarvoor terecht op deze blogpost.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



