HLN.be vernieuwt app en mobiele site

HLN.be is vanaf nu nóg sneller en gebruiksvriendelijker: de mobiele site kreeg een volledige technische revisie. Foto’s, video’s, artikels en advertenties laden een pak sneller. Zo surfen gebruikers op smartphone of tablet een pak vlotter (eind 2016 bezocht 42% van onze lezers HLN.be via mobile). De menuknop werd vereenvoudigd en kreeg een nieuwe plek onder de duim. Hierdoor navigeren bezoekers in één vloeiende beweging naar hun favoriete kanalen die sinds kort over dubbel zoveel redactionele artikels beschikken.
Bovendien zorgde de Persgroep Advertising (dPA) voor een verbeterde zichtbaarheid van advertenties en in-feed native advertising mogelijkheden. Wie graag meekijkt achter de schermen van de vernieuwde HLN.be app kan daarvoor terecht op deze blogpost.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]