Vanaf 25 september ziet HLN.be er anders uit. Een revolutie? Dat niet. Een evolutie, dat wel, uiteraard zonder de herkenbaarheid van HLN.be uit het oog te verliezen. De nieuwe desktopsite gaat voor een modernere look en duidelijkere navigatie. De plusomgeving en ook HLN.be/regio maken nu integraal deel uit van HLN.be. En dit is nog maar het begin, zo meldt De Persgroep Advertising:"Deze vernieuwing is er een waar voortdurend aan verder gewerkt wordt om de site nóg beter te maken. Wat er vanaf maandag anders is? We lijsten het graag voor je op, maar samengevat komt het hierop neer: betere display ads op alle platformen van HLN.be (inclusief regio), branded content wordt geoptimaliseerd en meer nadruk op video."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]