Vanaf 25 september ziet HLN.be er anders uit. Een revolutie? Dat niet. Een evolutie, dat wel, uiteraard zonder de herkenbaarheid van HLN.be uit het oog te verliezen. De nieuwe desktopsite gaat voor een modernere look en duidelijkere navigatie. De plusomgeving en ook HLN.be/regio maken nu integraal deel uit van HLN.be. En dit is nog maar het begin, zo meldt De Persgroep Advertising:"Deze vernieuwing is er een waar voortdurend aan verder gewerkt wordt om de site nóg beter te maken. Wat er vanaf maandag anders is? We lijsten het graag voor je op, maar samengevat komt het hierop neer: betere display ads op alle platformen van HLN.be (inclusief regio), branded content wordt geoptimaliseerd en meer nadruk op video."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]