"Hoe leren we jongeren weer van reclame houden?" (2)


YANNICK BOLLORE
Ter gelegenheid van de 65e editie van Cannes Lions hebben PUB, het Franse CB News en de studenten journalistiek en communicatie van Mediaschool de hele week lang gesprekken met mensen van wie we mogen verwachten dat ze een zinnig antwoord geven op de vraag hoe we jongeren weer van reclame kunnen doen houden. Gisteren lieten we José Papa, algemeen directeur van Cannes Lions, aan het woord, vandaag is dat Yannick Bolloré, pdg van Havas Group. Oefen uw Frans!
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]