
YANNICK BOLLORE
Ter gelegenheid van de 65e editie van Cannes Lions hebben PUB, het Franse CB News en de studenten journalistiek en communicatie van Mediaschool de hele week lang gesprekken met mensen van wie we mogen verwachten dat ze een zinnig antwoord geven op de vraag hoe we jongeren weer van reclame kunnen doen houden. Gisteren lieten we José Papa, algemeen directeur van Cannes Lions, aan het woord, vandaag is dat Yannick Bolloré, pdg van Havas Group. Oefen uw Frans!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]